Virtualisatie & Cloud Computing » Dynamic Cloud » Diensten

Standard & Premium support

EuroSys Support

Standard support (inbegrepen): contacteer EuroSys via e-mail, ticket of telefonisch voor het beantwoorden van uw vragen of het uitvoeren van interventies tijdens EuroSys kantooruren (8 tot 19u). Sommige interventies kunnen betalend zijn. U kunt aan uw ticket een prioriteit geven en alle wijzigingen opvolgen in uw MyAccount controlepaneel.
Premium support (optie): idem als Standard Support met daarbovenop 24/7 support voor tijdkritische interventies.
Lees meer over Standard & Premium support en de SLA voor dedicated en virtuele servers.

Kies Premium support als optie voor uw Dynamic Cloud.

Installatiesupport

EuroSys Support

Uw tevredenheid over onze diensten is enorm belangrijk voor EuroSys. Daarom staat ons technisch support team ter beschikking voor al uw vragen over het gebruik van onze controlepanelen (MyAccount) en de beschikbare diensten bij dedicated servers.
Daarbovenop krijgt u bij elke nieuwe bestelling van een virtuele of dedicated server 8 service credits gratis aangeboden.

Full data back-up

Dedicated Server Full Data Back-up

De back-up software, Symantec Netbackup PureDisk, neemt dagelijks incrementele back-ups van alle data op uw server. Er wordt geen back-up genomen van het besturingssysteem, de applicaties of de bestanden die op dat moment locked of in gebruik zijn. De back-ups worden bewaard op EuroSys opslagruimte. U kunt de data back-up gebruiken om een vorige versie van uw bestanden terug te zetten of om gewiste data terug te zetten.
Lees meer over Full data back-up.

Full data back-up is inbegrepen bij een Advanced Server in de Dynamic Cloud.

Plesk licenties

Dedicated Server Plesk Control Panels

Plesk controlepanelen zijn ontworpen om het beheer en administratie van websites te vereenvoudigen. Ze automatiseren een aanzienlijk aantal taken waardoor u uw efficiëntie kunt verhogen. Het is momenteel het meest stabiele en veilige controlepaneel op de markt.
Lees meer over Plesk controlepanelen.

Installatie van patches & upgrades

Microsoft Server 2008 Hyper-V Flex Server Windows Server Update Services

EuroSys zorgt ervoor dat het besturingssysteem op uw server periodiek voorzien wordt van de laatste patches & upgrades. Hierdoor blijft uw server altijd veilig en bespaart u heel wat tijd. Voor het beheer van de patches gebruiken we Windows Server Update Services (WSUS).

Firewall

Dedicated Server Firewall

Een firewall beschermt uw server tegen niet-geautoriseerde toegang vanop het internet. U kunt bij iedere dedicated of virtuele server (behalve bij de Start server) zelf bepalen welk verkeer er toegelaten wordt. Dit kan nuttig zijn voor sommige applicaties zoals FTP, SSH, Remote Desktop, Plesk, ... U kunt de gewenste poorten noteren op uw bestelbon of indien nodig later aanpassen.
EuroSys voorziet voor alle servers een hardware firewall.

Bij de Dynamic Cloud worden de volgende poorten geopend: FTP (20/21), SSH (22), SMTP (25), DNS (53), HTTP (80), POP3 (110), HTTPS (443), SQL server (1433), Plesk (8443), MySQL (3306), Remote Desktop (3389).

24u Monitoring

Dedicated Server Monitoring

Uw server is het kloppende hart van uw onderneming. Wanneer deze niet bereikbaar is, kan dit u vertrouwen en klanten kosten. De bewaking van uw server is dus van essentieel belang. EuroSys controleert doorlopend zowel de hardware als de beschikbaarheid van de diensten op uw server. Hardware monitoring omvat standaard o.a. OS, disk space, CPU load, memory usage, ... Services monitoring omvat o.a. dataverkeer, PING, HTTP. EuroSys biedt daarnaast ook nog Advanced monitoring aan, waarmee alle overige processen of eigen applicaties kunnen gecontroleerd worden.

Alerting

Dedicated Server Alerting

Mocht er zich een probleem voordoen met uw dedicated, virtual, cloud of colocation server, dan wordt u automatisch per e-mail en/of SMS op de hoogte gebracht. Zodoende kunt u de nodige actie ondernemen om het probleem te verhelpen of om EuroSys te verwittigen.

virtuele server, dynamic cloud, security, firewall