Hosten van toepassingen » Dynamics CRM 4.0 » Functies

bron: Microsoft Dynamics CRM 4.0

Sales: de vraag stimuleren en nieuwe afzetmogelijkheden creëren

Een compleet overzicht van alle klantgegevens, zowel online als offline, real time toegang tot leads, opportunities voor cross-sell en up-sell vaststellen en meer deals sluiten in minder tijd. Microsoft Dynamics CRM voor Sales biedt:

  • beheer van leads en opportunities
  • account- en contactbeheer
  • rayonbeheer
  • salesprognoses en analyses
  • offline toegang en toegang met mobiele apparaten
  • snelle toegang tot producten, prijzen en offertes

Download de factsheet sales (pdf - 2,8 MB)

CRM Sales: de vraag stimuleren en nieuwe afzetmogelijkheden creëren

Marketing: een klare kijk op uw klanten en resultaten van marketingacties

Klantenlijsten opdelen in aparte segmenten en marketingactiviteiten en e-mailmarketing toepassen op een of meer van de te onderscheiden segmenten met een workflow-model. Met Dynamics CRM marketing solution profiteren uw marketingmedewerkers van marketing automation tools voor:

  • klantsegmentatie
  • planning en uitvoering van campagnes
  • het ophalen en opschonen van gegevens
  • e-mailmarketing
  • analyses en rapporten
  • samenwerkingstools voor marketing/sales
  • portals voor het delen van informatie

Download de factsheet marketing (pdf - 2,7 MB)

Klantenservice: creëer meer toegevoegde waarde voor uw klanten

Sneller reageren op kwesties die aan de orde komen bij klantenservice, uw call center en uw field serviceafdelingen de middelen aanreiken om consistente en efficiënte customer service te bieden, bijdragend aan langdurige winstgevendheid voor uw bedrijf. Microsoft Dynamics CRM levert customer service software voor:

  • account- en contactbeheer
  • case- en interactiebeheer (call center software)
  • product- en contractbeheer
  • knowledge-basebeheer
  • serviceplanning
  • workflow tussen teams en groepen onderling
  • servicerapporten en (klanttevredenheids)analyses

Download de factsheet klantenservice (pdf - 2,8 MB)

CRM Klantenservice: creëer meer toegevoegde waarde voor uw klanten

Management: beschik over real-time informatie om gerichtere strategische beslissingen te nemen

Microsoft Dynamics CRM-managementsoftware biedt zowel voor de individuele medewerkers als voor het management en de directie de mogelijkheid om uitgebreide rapportages te verzorgen. Naast een gemakkelijk te gebruiken rapportage-wizard, zijn alle gegevens dynamisch in Microsoft Office-software, zoals Excel te gebruiken. De managementsoftware maakt gebruik van zogenaamde kubussen om van hoog niveau tot detail drill down te faciliteren.

  • grafische weergaves
  • gebruiker beveiligd
  • rapportage-wizard
  • gebruik van Microsoft SQL Server Reporting Services

Download de factsheet managementrapportage (pdf - 1,8 MB)

Bron: microsoft.com