Hosten van toepassingen » Dynamics CRM 4.0 » Diensten

Standard & Premium support

EuroSys Support

Standard support (inbegrepen): contacteer EuroSys via e-mail, ticket of telefonisch voor het beantwoorden van uw vragen of het uitvoeren van interventies tijdens EuroSys kantooruren (8 tot 19u). Sommige interventies kunnen betalend zijn. U kunt aan uw ticket een prioriteit geven en alle wijzigingen opvolgen in uw MyAccount controlepaneel.
Premium support (optie): idem als Standard Support met daarbovenop 24/7 support voor tijdkritische interventies.
Lees meer over Standard & Premium support en de SLA voor dedicated en virtuele servers.

Kies Premium Support als optie voor uw dedicated CRM server.

Full data back-up

Dedicated Server Full Data Back-up

De back-up software, Symantec Netbackup PureDisk, neemt dagelijks incrementele back-ups van alle data op uw server. Er wordt geen back-up genomen van het besturingssysteem, de applicaties of de bestanden die op dat moment locked of in gebruik zijn. De back-ups worden bewaard op EuroSys opslagruimte. U kunt de data back-up gebruiken om een vorige versie van uw bestanden terug te zetten of om gewiste data terug te zetten.
Lees meer over Full data back-up.