Dedicated servers » Evolve server » Diensten

Standard & Premium support

EuroSys Support

Standard support (inbegrepen): contacteer EuroSys via e-mail, ticket of telefonisch voor het beantwoorden van uw vragen of het uitvoeren van interventies tijdens EuroSys kantooruren (8 tot 19u). Sommige interventies kunnen betalend zijn. U kunt aan uw ticket een prioriteit geven en alle wijzigingen opvolgen in uw MyAccount controlepaneel.
Premium support (optie): idem als Standard Support met daarbovenop 24/7 support voor tijdkritische interventies.
Lees meer over Standard & Premium support en de SLA voor dedicated en virtuele servers.

Kies Premium support als optie voor uw Evolve server.
Klik hier voor een overzicht van de opties.

Installatiesupport

EuroSys Support

Uw tevredenheid over onze diensten is enorm belangrijk voor EuroSys. Daarom staat ons technisch support team ter beschikking voor al uw vragen over het gebruik van onze controlepanelen (MyAccount) en de beschikbare diensten bij dedicated servers.
Daarbovenop krijgt u bij elke nieuwe bestelling van een virtuele of dedicated server 8 service credits gratis aangeboden.

Firewall

Dedicated Server Firewall

Een firewall beschermt uw server tegen niet-geautoriseerde toegang vanop het internet. U kunt bij iedere dedicated of virtuele server (behalve bij de Start server) zelf bepalen welk verkeer er toegelaten wordt. Dit kan nuttig zijn voor sommige applicaties zoals FTP, SSH, Remote Desktop, Plesk, ... U kunt de gewenste poorten noteren op uw bestelbon of indien nodig later aanpassen.
EuroSys voorziet voor alle servers een hardware firewall.

FTP storage

Dedicated Server FTP storage

FTP Storage is een dienst waarbij EuroSys 5 GB, 10 GB of 20 GB aan webruimte ter beschikking stelt op een remote server. Daar kunt u via FTP op regelmatige tijdstippen zelf uw data plaatsen om zo steeds een recente back-up te hebben. Indien nodig, kunt u zelf gemakkelijk de bestanden terugplaatsen. U kunt deze remote server enkel bereiken via uw dedicated server.

U kunt tot 20 GB aan storage toevoegen aan uw Evolve server.
Klik hier voor een overzicht van de opties.

Full data back-up

Dedicated Server Full Data Back-up

De back-up software, Symantec Netbackup PureDisk, neemt dagelijks incrementele back-ups van alle data op uw server. Er wordt geen back-up genomen van het besturingssysteem, de applicaties of de bestanden die op dat moment locked of in gebruik zijn. De back-ups worden bewaard op EuroSys opslagruimte. U kunt de data back-up gebruiken om een vorige versie van uw bestanden terug te zetten of om gewiste data terug te zetten.
Lees meer over Full data back-up.

Full data back-up is beschikbaar in optie voor uw Evolve server.
Klik hier voor een overzicht van de opties.

Plesk licenties

Dedicated Server Plesk Control Panels

Plesk controlepanelen zijn ontworpen om het beheer en administratie van websites te vereenvoudigen. Ze automatiseren een aanzienlijk aantal taken waardoor u uw efficiëntie kunt verhogen. Het is momenteel het meest stabiele en veilige controlepaneel op de markt.
Lees meer over Plesk controlepanelen.

Uw Evolve server omvat Plesk licenties voor 10 domeinen, maar u kunt dit aantal nog uitbreiden.
Klik hier voor een overzicht van de opties.

Managed services

Dedicated Server Managed Services

Managed services is een gebundeld aantal EuroSys diensten die uw server in optimale vorm houden. Zo installeert EuroSys maandelijks Service Packs, Security Patches en upgrades van het OS en voeren we preventief onderhoud uit. Bovendien voorzien we de mogelijkheid tot back-up en voeren wij nadien de validering ervan uit. Lees meer over managed services

Managed services is beschikbaar in optie (in combinatie met Premium Support).

Alerting

Dedicated Server Alerting

Mocht er zich een probleem voordoen met uw dedicated, virtual, cloud of colocation server, dan wordt u automatisch per e-mail en/of SMS op de hoogte gebracht. Zodoende kunt u de nodige actie ondernemen om het probleem te verhelpen of om EuroSys te verwittigen.

Voor uw Evolve server worden tot 3 personen per e-mail verwittigd. SMS alerting is een optie.
Klik hier voor een overzicht van de opties.

24u Monitoring

Dedicated Server Monitoring

Uw server is het kloppende hart van uw onderneming. Wanneer deze niet bereikbaar is, kan dit u vertrouwen en klanten kosten. De bewaking van uw server is dus van essentieel belang. EuroSys controleert doorlopend zowel de hardware als de beschikbaarheid van de diensten op uw server. Hardware monitoring omvat standaard o.a. OS, disk space, CPU load, memory usage, ... Services monitoring omvat o.a. dataverkeer, PING, HTTP. EuroSys biedt daarnaast ook nog Advanced monitoring aan, waarmee alle overige processen of eigen applicaties kunnen gecontroleerd worden.

VPN

Dedicated Server VPN

Elke dedicated server (behalve Start server) is bereikbaar via een VPN verbinding (Virtual Private Network). Dankzij een VPN verbinding kunt uw server aanspreken met een intern IP adres (bv. 192.168.x.x) wat een optimale bescherming biedt tegen hackers. Deze servers zijn namelijk standaard niet bereikbaar met remote access software dat een publiek IP adres gebruikt.

Hardware Replacement

Dedicated Server Hardware Replacement

EuroSys onderhoudt met zorg uw dedicated server. Dit betekent dat defecte of slecht werkende hardware gratis door EuroSys wordt vervangen. Deze vervanging gebeurt op vraag van de klant en met "Critical Priority". U kunt ook een "Critical 24/7 Intervention" aanvragen, maar dit is betalend.
Lees meer over de server hardware.

Life Cycle Hosting

Dedicated Server Life Cycle Hosting

Met EuroSys Life Cycle Hosting kunt u gemakkelijk uw dedicated server opwaarderen naar een krachtiger model dat beter aansluit bij de verwachtingen van uw bedrijf, zelfs gedurende de looptijd van uw bestaande server. Uw server groeit mee met de noden van uw organisatie. Lees meer over Life Cycle Hosting...

Remote cold reboot

Dedicated Server Cold Reboot

Mocht uw server vastlopen, dan kunt u de server vanop afstand (via uw EuroSys controlepaneel) een volledige herstart (cold reboot) geven.